isaaceliasnovasmamma

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Veronica - 27 augusti 2012 19:20

Idag började våran stora pojke i 1.a klass, inte klokt att man redan har ett skolbarn, åren springer verkligen iväg.

Tycker sommaren gått alldeles för fort, hade gärna haft barna hemma ett tag till varit så lugnt och harmoniskt, annat var det förra sommaren då både Thomas och jag höll på att gå under och nästan separera för Elias körde slut på oss med sitt rymmande och trotsande, man kan inte tro att det är samma pojke, självklart kan han bråka och så nu med men på en normal nivå. :-)


Isaac har varit lite nervös men hade gått jättebra, present fick han när han kom hem:

 


Nova fick en liten docka & Elias satt favvospel "wii Resort" för en sådär 3.e gången.


Jag köpte även en skinnjacka i födelsedagspresent till mig själv, tänk vad överraskad jag kommer bli på torsdag det hade jag ju inte räknat med ;-) (tråkig humor jag vet.)

 


Sitter och väntar på hemleverans hoppas det kommer snart så vi kan krypa ner i badet och se film en stund innan läggdags.

 


Presentation


Stolt Mamma till 3 underbara barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards