isaaceliasnovasmamma

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Veronica - 8 augusti 2012 01:55

Idag eller igår blir det ju nu så slog en av mina drömmar in, var nämligen i Linköping och såg Bryan Adams, min idol sen jag var barn, var helt otrolig show. Ska faktiskt erkänna att jag blivit KÄR vilken man han är ;-) jisses amalia.

Man har saknat den här känslan av fjärilar i magen när man är nykär, eller så är det en annan känsla jag känner av if you know what i mean :-P. Fan känner mig ju som värsta fjortisen nu. Jaja. :)

Vi hade sån himla tur med, konserten skulle ju egentligen varit ute på Stångebrofältet, men när jag skulle in och kolla adressen så såg vi att konserten var flyttad in till "Cloetta Center" istället, tack gode gud för det, slippa stå ute i den blåsten och varmt var det inte. Stog ju utanför i 45 min och vänta innan det var insläpp, sen fick vi vänta ytterligare 1.5 timma där inne.

Var där med Thomas & Carina som också älskar honom. Samma smak som mig hehe. Vi stog längst fram vid scenen så kunde ju inte bli bättre än så.


Lite bilder, synd det blir så kass kvalitet med mobilen samt ljuset. :(

       


Presentation


Stolt Mamma till 3 underbara barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards