isaaceliasnovasmamma

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Nickelback

Av Veronica - 15 september 2012 10:12

I onsdas så var jag i Sthlm-Globen och såg Nickelback med Pappa & hans fru. :-)

Käkade först nachotallrik på "coffe by george" var jättesmarrigt.


Förband var några som hette "DAUGHTRY" sångaren hade visst varit med i American Idol, ingen jag kände igen, men kände i alla fall igen 2 låtar, men dom var bra dom med. Tyckte han var lite lik "vin diesel" till utseendet.


Chris Daughtry:

 

Vin diesel:

 


Konserten var i alla fall jättebra, dom är så otroligt bra, när Pappa fråga om jag skulle med på konserten hade jag bara hört 2 låtar med dom men nu är jag helt fast, spelar dom hela dagarna, älskar skivan "here and now" inte en enda dålig låt. "Photograph" tycker jag är himla bra låt.

Hade jag haft råd hade jag åkt till England och se dom spela, så bra tyckte jag dom var. Och längesen man såg så snygga killar på ett och samma ställe, då var det ju ändå en del killar i publiken.

   

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 25 oktober 2012 11:40


Känns verkligen som att ingenting gar min väg. Fick avslag fran csn för jag har för lite poäng vilket jag visste och nu har även a-kassan gett mig avslag tack vare att jag pluggar, jag trodde inte det skulle spela roll eftersom jag läser pa heldistan...

Av Veronica - 27 augusti 2012 19:20

Idag började våran stora pojke i 1.a klass, inte klokt att man redan har ett skolbarn, åren springer verkligen iväg. Tycker sommaren gått alldeles för fort, hade gärna haft barna hemma ett tag till varit så lugnt och harmoniskt, annat var det förra...

Av Veronica - 24 augusti 2012 17:30


Då var sommaren över gått alldeles för fort, jobbar min sista natt på schema idag :-( tagit semester lör-sön eftersom hon jag gick för skulle jobba då, blivit miss. Har verkligen trivts hur bra som helst, många  gånger när jag sommarjobbat har jag ba...

Av Veronica - 18 augusti 2012 20:37

Hade en jättetrevlig kväll igår med gumman, var meningen vi skulle äta tacos och umgås lite, men blev att vi skulle gå ut i Ockle istället och ta en öl. :)   Myste jättemycket med hennes söta son Simon som bara är 6 veckor, så himla söt & underba...

Av Veronica - 14 augusti 2012 13:23

Tidigt i torsdas morse påbörjade vi vår resa mot Danmark, lämnade Oxelösund vid 4 på morgonen, var inga problem få upp barna som var så förväntansfulla, Isaac & Nova somna dock om nästan direkt i bilen, bara Elias som höll sig vaken. Kl 10 lämnade ...

Presentation


Stolt Mamma till 3 underbara barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards