isaaceliasnovasmamma

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

Stora pojken

Av Veronica - 19 juni 2012 10:23

Igår sov Isaac hos en kompis för första gången, vet han snart är 7 år, och när jag var i samma ålder hade jag redan sovit hos kompisar MÅNGA MÅNGA gånger, men känns ändå stort första gången ens barn sover hos en kompis eller har en kompis sover över, tecken på att han börjar bli en stor pojke :-).

 

Mammas stora fina kille, eller min lilla bubbe som Thomas säger, tycker jag försvarar han jämt mot Thomas. Men Isaac & jag har alltid haft ett speciellt band & stått varandra jättenära, första barnet är ju nått speciellt, såklart har de andra 2 lika stor plats i mitt hjärta ;-).


Var tvungen att tända mysbelysningen i Novas rum igår kväll så jag skulle våga mig upp på övervåningen ;-) såg en film om det övernaturliga, den var faktiskt riktigt, riktigt bra, den rekommenderar jag " The Haunting in Conneticut" hette filmen.

Har ju blivit mörkrädd på gamla dar och inbillar mig allt möjligt när jag hör ljud, förut brukade jag gilla att bli skrämd :-P.


 

Imorgon är det äntligen dax för Kryssningen, men vad fort veckorna gått ändå.

Ser fram emot att äta & dricka gott.

Måste till bolaget imorgon måste ju ha lite drickbar färdkost på bussen ;-).

Sen eventuellt gå en runda i stan innan & se om jag hittar nått i klädesväg.


På fredag får jag fira midsommar i min ensamhet, Thomas & barna ska till Kungsör och fira midsommar, var ju min ide vi skulle fira där allihopa, men då visste jag inte att jag skulle jobba hela midsommar.

Dom ska ju sova över där annars hade jag ju kunnat följa med under dagen.


Aja får mysa med mig själv & äta gott, blir det en typisk svensk midsommar så regnar det väl vilket fall som helst;-). Hoppas såklart på fint väder för de andras skull.

Jag får ta mitt festande imorgon istället. :-). 


 

 

 
 
Inka

Inka

19 juni 2012 10:53

Ja, de har haft det så trevligt hela tiden. Han är en fin kille Isaac

http://www.savittjagkanse.blogspot.com

Veronica

19 juni 2012 10:55

Roligt dom leker så bra, fast det inte blir så ofta, och att dom fortförande har kontakt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 25 oktober 2012 11:40


Känns verkligen som att ingenting gar min väg. Fick avslag fran csn för jag har för lite poäng vilket jag visste och nu har även a-kassan gett mig avslag tack vare att jag pluggar, jag trodde inte det skulle spela roll eftersom jag läser pa heldistan...

Av Veronica - 15 september 2012 10:12

I onsdas så var jag i Sthlm-Globen och såg Nickelback med Pappa & hans fru. :-) Käkade först nachotallrik på "coffe by george" var jättesmarrigt.   Förband var några som hette "DAUGHTRY" sångaren hade visst varit med i American Idol, ingen jag ...

Av Veronica - 27 augusti 2012 19:20

Idag började våran stora pojke i 1.a klass, inte klokt att man redan har ett skolbarn, åren springer verkligen iväg. Tycker sommaren gått alldeles för fort, hade gärna haft barna hemma ett tag till varit så lugnt och harmoniskt, annat var det förra...

Av Veronica - 24 augusti 2012 17:30


Då var sommaren över gått alldeles för fort, jobbar min sista natt på schema idag :-( tagit semester lör-sön eftersom hon jag gick för skulle jobba då, blivit miss. Har verkligen trivts hur bra som helst, många  gånger när jag sommarjobbat har jag ba...

Av Veronica - 18 augusti 2012 20:37

Hade en jättetrevlig kväll igår med gumman, var meningen vi skulle äta tacos och umgås lite, men blev att vi skulle gå ut i Ockle istället och ta en öl. :)   Myste jättemycket med hennes söta son Simon som bara är 6 veckor, så himla söt & underba...

Presentation


Stolt Mamma till 3 underbara barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards